Närhälsan Strömstad rehabmottagning, Strömstad

Om Närhälsan Strömstad rehabmottagning, Strömstad

Smärta, svårt att hantera vardagen, led- eller muskelproblem, handskador, huvudvärk, ont i nacke eller rygg, stress, sömnbesvär, graviditetsrelaterade besvär eller träningsskada. Det är exempel på besvär som du kan komma med till oss. Vi förskriver också hjälpmedel och erbjuder artrosskola enligt BOA (Bättre Omhändertagande av patienter med Artros). Högkostnadsskydd gäller.

Hos oss får du professionell hjälp av arbetsterapeuter och sjukgymnaster/fysioterapeuter, för ett mer rörligt och aktivt liv. Läs mer på vår webbplats narhalsan.se/rehab

Välkommen!

Västra Hamngatan 10-12, 452 37, Strömstad, plan 3 - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:00 - 09:30 övr tid telefo

Närhälsan Strömstad rehabmottagning, Strömstad

10:32 - 22 aug, 2017 skrev:

Underbar personal, proffsig, vänlig, peppande, leende, hjälpsam ..........