Vårdcentralen Strömsnäsbruk

Om Vårdcentralen Strömsnäsbruk

Vårdcentralen ingår i vårdval Kronoberg. Vi erbjuder grundläggande hälso- och sjukvård för alla åldersgrupper, rådgivning, rehabilitering, förebyggande hälsoinsatser, barnhälsovård och psykiatrikompetens.

Lista dig hos Vårdcentralen Strömsnäsbruk

Wennerbergsgatan 16 A Strömsnäsbruk - visa på karta
Astma, stödverksamhet, Diabetesvård, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral

Vårdcentralen Strömsnäsbruk

18:10 - 02 feb, 2017 skrev:

Vänlig, tillmötesgående och kunnig personal, i fräscha lokaler.