Vårdcentralen Strömsnäsbruk

Strömsnäsbruk, Markaryd

Vårdcentralen ingår i vårdval Kronoberg. Vi erbjuder grundläggande hälso- och sjukvård för alla åldersgrupper, rådgivning, rehabilitering, förebyggande hälsoinsatser, barnhälsovård och psykiatrikompetens.

Lista dig hos Vårdcentralen Strömsnäsbruk

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. doktor24 - Läkare i din mobil och dator, dygnet runt

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt!

Hos doktor24 kan du träffa en läkare online genom chatt eller videosamtal, dygnet runt alla dagar i veckan. Våra läkare har lång erfarenhet inom allmänmedicin och sjukvård och kan hjälpa dig med rådgivning, diagnos, recept eller intyg. Om du behöver träffa en läkare fysiskt kan du boka en tid på en vårdcentral direkt i appen.

ANNONS. Min Doktor – Vårdcentral i fickan

Telefon 0433 - 56 48 10 Växelnummer 0372 - 58 50 00
Wennerbergsgatan 16 A Strömsnäsbruk - visa på karta

Allmänmedicin, Astma, stödverksamhet, Diabetesvård, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Specialistsjukvård

• 18:10 - 02 feb, 2017 skrev:

Vänlig, tillmötesgående och kunnig personal, i fräscha lokaler.