Piteå hälsocentral

Om Piteå hälsocentral

Välkommen till oss på Piteå hälsocentral, ditt självklara val om du önskar en centralt belägen hälsocentral. Vi arbetar aktivt med utvecklings- och förbättringsarbeten för att kunna erbjuda patientfokuserad snabb och värdeskapande vård. $Vårt bemötande bygger på respekt, helhetssyn och professionellt kunnande. $För oss är det viktigt att bygga förtroendefulla relationer. Att lyssna in din berättelse och tillsammans planera hur vården ska genomföras och följas upp.

Lista dig hos Piteå hälsocentral

Prästgårdsgatan 40, 941 32 PITEÅ - visa på karta

Piteå hälsocentral

4,1

23:15 - 24 feb, 2019 skrev:

Bemötande, lyhörda och proffsiga! Bäst i stan ❤️

11:52 - 18 feb, 2019 skrev:

Går inte att boka tid hos läkare på webben. Många sjukhus och hälsocentraler har infört tidsbokning på nätet men inte i Piteå. Synd skulle underlätta både för patienter och sjukhuspersonal.

3,2

11:02 - 16 okt, 2016