Folktandvården Piteå

Om Folktandvården Piteå

Våra duktiga tandvårdsteam hjälper vuxna och barn med allt från undersökningar till mer komplicerad tandvård. Från det år du lämnar den avgiftsfria barn- och ungdomstandvården kan vi, om ditt tandvårdsteam bedömer att det är lämpligt, erbjuda dig att teckna avtal om Frisktandvård. $Frisktandvård är ett avtal mellan dig och Folktandvården där målet är att vi tillsammans jobbar för att hålla dina tänder starka och friska. Tyvärr kan vi i dagsläget inte teckna några nya avtal med vuxna patienter. Vi har också just nu begränsningar när det gäller att ta emot nya patienter då vi är kraftigt försenade med våra kallelser. Sena återbud och uteblivanden debiteras alltid oberoende av orsak. $Avgiften är 400 kronor, både för vuxna och barn. $DU är givetvis välkommen att ta kontakt med oss vid akuta besvär, ring 0911-776 50 $Är du i behov av akut tandvård under helgdagar? Ring Sjukvårdsupplysningen/Vårdguiden 1177 för att få besked om jouröppen klinik.

0911 - 776 50 Växelnummer
Lasarettsvägen 14, 941 50 Piteå - visa på karta