Barn- och ungdomspsykiatrisk mottagning Piteå sjukhus

Om Barn- och ungdomspsykiatrisk mottagning Piteå sjukhus

Du som söker BUP för första gången vänder dig till BUP-linjen på 010-452 63 64 oavsett var i länet du bor. BUP-linjen är en länsövergripande enhet som tar emot alla nya ärenden till barn- och ungdomspsykiatrin, genom telefonrådgivning, remisser och egenvårdsbegäran. $Om du redan har en pågående kontakt med BUP, ring 0911-750 60 till vårt uppringningssystem.

0911 - 750 60 Växelnummer
Lasarettsvägen 14, 941 50 PITEÅ - visa på karta