Öppenvårdsrehabilitering Piteå sjukhus, Piteå

Om Öppenvårdsrehabilitering Piteå sjukhus, Piteå

Vi riktar oss till personer med ett mer omfattande rehabiliteringsbehov och som behöver teaminriktad rehabilitering på nivå 2. Rehabiliteringen läggs upp individuellt och efter $patientens behov och förutsättningar, egen målsättning och teamets bedömning. Vi arbetar i team.$$Patienten bor hemma eller i kommunalt boende och dagpendlar till verksamheten. Sjukhushotellet kan utnyttjas för långväga gäster.$De patienter som har stora omvårdnadsbehov, och/eller ej kan klara dagliga resor eller hotellboende, planeras för inläggning på vårdavdelning och får sin rehabilitering där.$$För ytterligare information kontaktas teamansvarig sjuksköterska, telefon 0911-753 80

0911 - 753 80 Växelnummer
Lasarettsvägen 14, 941 40 Piteå - visa på karta