Strömsbro Din hälsocentral

Om Strömsbro Din hälsocentral

Här arbetar ett team av specialister för att ge dig ett professionellt omhändertagande som präglas av gott bemötande. Vi har specialister i allmän medicin, distriktssköterskor med specialkompetens inom astma/KOL, diabetes och inkontinens.$Provtagning utförs av våra erfarna undersköterskor på lab, provtagning med tidsbokning, från kl 7.15.

Lista dig hos Strömsbro Din hälsocentral

Gamla Bönavägen 19,806 46 Gävle - visa på karta
Nej
Barnavårdscentral / BVC, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral

Strömsbro Din hälsocentral

18:28 - 01 mar, 2018 skrev:

Jag är väldigt nöjd med Strömsbro hälsocentral- Trevlig personal och lätt att få tid.

12:04 - 30 aug, 2017 skrev:

Allt är perfekt i Strömsbro!

15:07 - 03 okt, 2016 skrev:

Alla har varit helt suveräna i mitt fall. Men personalen på labb är fruktansvärt otrevliga och snäsiga och ovilliga. Mycket tråkigt. Varför inte dropp in tid??

09:55 - 24 jun, 2014 skrev:

Anja Tickanen och alla sjuksystrar
har varit helt suveräna så högsta betyg till samtliga.
Mvh en glad kille med cancer