Strömsbro Din hälsocentral

Om Strömsbro Din hälsocentral

Har du frågor eller får problem med din hälsa är du välkommen att kontakta hälsocentralen. Här kan du få tips och råd. Om du behöver träffa till exempel läkare, sjuksköterska eller fysioterapeut hjälper vi dig. Du kan också få psykosocial hjälp eller stöd för att göra livsstilsförändringar. Om du behöver hälso- och sjukvård som inte hälsocentralen kan erbjuda får du hjälp att komma vidare.$$Använd gärna e-tjänsterna för att kontakta hälsocentralen.

Lista dig hos Strömsbro Din hälsocentral

KRY är en modern vårdgivare med patientens behov i fokus. Hos KRY kan du snabbt få den hjälp du behöver, via video direkt i mobilen. Träffa erfarna läkare, sjuksköterskor och legitimerade psykologer var du än befinner dig, inom bara några minuter – dygnet runt, årets alla dagar. Få hjälp med professionell bedömning och behandling samt recept och sjukintyg eller remiss till vidare vård.

Gamla Bönavägen 19,806 46 Gävle - visa på karta
Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral

Strömsbro Din hälsocentral

18:28 - 01 mar, 2018 skrev:

Jag är väldigt nöjd med Strömsbro hälsocentral- Trevlig personal och lätt att få tid.

12:04 - 30 aug, 2017 skrev:

Allt är perfekt i Strömsbro!

15:07 - 03 okt, 2016 skrev:

Alla har varit helt suveräna i mitt fall. Men personalen på labb är fruktansvärt otrevliga och snäsiga och ovilliga. Mycket tråkigt. Varför inte dropp in tid??

09:55 - 24 jun, 2014 skrev:

Anja Tickanen och alla sjuksystrar
har varit helt suveräna så högsta betyg till samtliga.
Mvh en glad kille med cancer