Fotsjukvårdsteamet Vårdcentralen Mariefred, Strängnäs

Om Fotsjukvårdsteamet Vårdcentralen Mariefred, Strängnäs

Med hög kompetens och lång erfarenhet erbjuder vi tillgänglighet, kontinuitet och trygghet. Vårdcentralens lokaler ligger i Mariefreds tätort tillsammans med Folktandvården. På vårdcentralen arbetar ca 40 anställda för att utifrån dina behov, ge god vård och rehablitering. Vår personal, läkare, distriktssköterskor, sjukgymnaster, arbetsterapeuter och kurator finns för din skull.

0159 - 290 06 Växelnummer
Solvändan 3, Mariefred - visa på karta