Vårdcentralen Mariefred, Strängnäs

Om Vårdcentralen Mariefred, Strängnäs

Med hög kompetens och lång erfarenhet erbjuder vi tillgänglighet, kontinuitet och trygghet. Vårdcentralens lokaler ligger i Mariefreds tätort och har som närmaste granne Folktandvården. På vårdcentralen arbetar cirka 40 anställda för att utifrån dina behov, ge god vård och rehabilitering. Vår personal, läkare, distriktssköterskor, sjukgymnaster, arbetsterapeuter och kurator finns för din skull. Tillsammans med dig utvecklar vi vården. Finns det något vi kan göra bättre tar vi gärna emot dina synpunkter. Vi på vårdcentralen Mariefred tycker att det är viktigt med ett gott bemötande och har ett tydligt fokus på dig som patient/individ. Varmt välkommen till oss på vårdcentralen Mariefred!

Lista dig hos Vårdcentralen Mariefred, Strängnäs

0159 - 290 13 Växelnummer