Folktandvården Storvreta

Om Folktandvården Storvreta

Vi erbjuder tandvård till barn och vuxna och utför alltifrån undersökningar och förebyggande vård till avancerade behandlingar. Vårt team består av tandläkare, tandhygienister, tandsköterskor och ibland även specialister. Du träffar den som är bäst på just ditt aktuella vårdbehov. Vi har ett nära samarbete med specialister inom hela länet och även erfarenhet av behandling av tandvårdsrädda.

På många av Folktandvårdens kliniker finns tandvårdspersonal som talar ett eller flera språk. Vi kan utan kostnad boka tolk för språk, till dig som är döv, dövblind, vuxendöv och hörselskadad. Kontakta oss så hjälper vi dig.

Parkering finns utanför kliniken

Verksamhetschef: Elisabeth Mårtensson

Arbetsledare: Elisabeth Jansson

Folktandvården, Ärentunavägen 9A, Storvreta - visa på karta
  • Måndag - Fredag 07:45 - 16:45 Lunch 12.30-13.0
  • Måndag - Tisdag 07:00 - 19:00 (ej helgdagar)
  • Onsdag - Fredag 07:30 - 17:00 (ej helgdagar)
Tandläkare