Distriktssköterska Storvreta vårdcentral, Storvreta

Om Distriktssköterska Storvreta vårdcentral, Storvreta

018-611 86 10

Hos distriktssköterskan kan du få svar på allmänna hälsofrågor. Vi bedömer, ge råd och behandlar dig när du har exempelvis sår, hudåkommor, ögonbesvär samt vissa öronbesvär. När det behövs kan distriktssköterskan hänvisa dig till din husläkare eller annan specialist.

018-611 86 10 Växelnummer
Ärentunavägen 9, 743 30 Storvreta - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:00 - 17:00 (ej helgdagar)
  • Måndag - Fredag 08:00 - 17:00 (ej helgdagar)
Distriktssköterskeverksamhet