Psykiatrisk mottagning Storuman

Storuman

Vår enhet vänder sig till personer som är över 18 år och bosatta i Storuman och Sorsele kommuner. Vi träffar enskilda, par och familjer i vår verksamhet, både här och i hemmiljö. Vi kan erbjuda samtalsbehandling, individuellt anpassad psykoterapi i olika former, läkemedelsbehandling och utredningar av olika slag. Vi sätter ett stort värde i att samarbeta med andra vårdgivare och samarbetspartners. Vår enhet är en del av psykiatriska kliniken i Skellefteå och södra Lappland.

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 0951 - 267 40