Folktandvården Tärnaby

Om Folktandvården Tärnaby

Hos oss kan både vuxna och barn få hjälp med allt ifrån en vanlig undersökning till mer komplicerad tandvård. Vi har välutbildad tandvårdspersonal med bred kompetens. Att uppnå en bättre tandhälsa är grunden för vårt arbete.

Våra kunniga tandvårdsteam hjälper dig med allt du behöver.

För kontakt och mer information, se vårt utbud.

Vid akuta tand- och käkskador övrig tid ringer du 1177.

Granvägen 7, 920 64 Tärnaby - visa på karta
  • Måndag - Torsdag 07:00 - 16:00 Lunch 12-12:30