Haavisto Fysioterapi AB, Strängnäs

Om Haavisto Fysioterapi AB, Strängnäs

Min sjukgymnast/Fysioterapimottagning ligger i First Class Gyms lokaler med toppmodernt gym. Sedan 1994 har jag arbetat som legitimerad sjukgymnast. 2002 tog jag examen i Ortopedisk Manuell Terapi, OMT, steg 3 och sedan 2013 har jag specialistkompetens inom området. Ortopedisk Manuell Terapi är ett specialistområde inom sjukgymnastiken där man arbetar med undersökning, behandling och förebyggande av smärta i rygg, leder, muskler och nerver. Behandlingen kan bestå av smärtlindrande, rörelseökande och stabiliserande åtgärder som mjukdelsbehandling, muskeltöjning, mobilisering, manipulation och träning. Utöver OMT har jag vidareutbildning inom akupunktur, idrottsmedicin, träning och hälsa, kinesiotejp samt Mulligan Concept.

Eskilstunavägen 34, Strängnäs - visa på karta