Lugnets Allé 49, Stockholm

Akupunktur

Massage

Välkommen till Naprapatlandslaget Stockholm Hammarby Sjöstad!

Naprapatlandslaget är världens största naprapatkedja. Vår mottagning i Hammarby Sjöstad finns på Lugnets Allé 49. Våra duktiga naprapater hjälper dig som har alla tänkbara besvär från muskler och leder.

Vår vision: bäst på muskel- och ledbehandling

Redan 1998 träffades vi som grundade Naprapatlandslaget, på Scandinavian College Of Manual Medicine/Naprapathögskolan. Det vi alla hade gemensamt var att vi drömde om att hjälpa människor bli friska genom naprapati. Anledningen till att Naprapatlandslaget startades var att vi kände att det saknades en stor aktör i branschen, och bestämde oss för att grunda det som skulle bli världens största naprapatkedja. Idag har vi ett fantastiskt gäng kunniga och kompetenta naprapater som alla jobbar mot vår vision: bäst på muskel- och ledbehandling!

Detta gör vi på Naprapatlandslaget Stockholm Hammarby Sjöstad

Hos oss får du behandling för besvär som du känner i dina muskler och leder. Våra naprapater arbetar med många olika typer av metoder, till exempel massage, triggerpunktsbehandling, akupunktur och manipulation. Vi utgår alltid ifrån dig och dina förutsättningar och anpassar behandlingen efter just dina behov. De flesta hör av sig till oss med följande besvär:

• Ryggskott
  • Ischias
  • Ont i ryggen
  • Diskbråck

Hur hittar du till oss?

Vår klinik ligger centralt i Hammarby Sjöstad på Lugnets Allé 49 vid Sickla Kanal.

Sök hjälp för dina muskler och leder hos oss på Naprapatlandslaget Stockholm Hammarby Sjöstad redan idag!

Informationen uppdaterades 09:15 - 22 mar, 2023

Akuta tider varje dag. Jourtider helgdagar.
Lördag: Naprapatlandslaget Odenplan har lördagsöppet 10:00-15:00.