Hornsgatan 170, Stockholm

Akupunktur

Massage

Välkommen till Naprapatlandslaget - världens största naprapatkedja!

Naprapatlandslaget Stockholm Hornstull hittar du på Hornsgatan 170 i Hornstull. Här träffar du kunniga naprapater som hjälper dig med alla tänkbara besvär från muskler och leder.

Om Naprapatlandslaget Stockholm Hornstull

Naprapatlandslagets grundare träffades redan 1998 på Scandinavian College Of Manual Medicine/Naprapathögskolan. Vi hade alla en gemensam dröm om att kunna hjälpa människor bli friskare genom naprapati och vi märkte att det saknades en stor aktör inom branschen. Därför startade vi Naprapatlandslaget. Nu har vi ett unikt gäng duktiga naprapater som alla jobbar för vår vision: bäst på muskel- och ledbehandling!

Det här kan vi hjälpa dig med

Vi på Naprapatlandslaget Stockholm Hornstull arbetar med olika metoder, bland annat manipulation, mobilisering, massage, stretching, triggerpunktsbehandling och akupunktur, och vi anpassar alltid behandlingen efter just dina behov. Hos oss kan du få behandling för besvär från muskler och leder, som till exempel:

• Ont i knät
  • Ont i ryggen
  • Diskbråck
  • Tennisarmbåge

Hitta till oss på Naprapatlandslaget Stockholm Hornstull

Vår klinik ligger centralt i Hornstull, på Hornsgatan 170. Kliniken ligger runt hörnet från tunnelbanan.

Varmt välkommen att boka tid hos Naprapatlandslaget Stockholm Hornstull redan idag!

Informationen uppdaterades 10:21 - 22 mar, 2023

Akuta tider varje dag. Jourtider helgdagar.
Lördag: Naprapatlandslaget Odenplan har lördagsöppet 10:00-15:00

08-810 ### Visa nummer