App StoreGoogle Play

Learning to Sleep

Behandla dina sömnproblem med Learning to Sleep!

Learning to Sleep är en digital psykologmottagning specialiserat på att hjälpa personer med sömnproblem. Vi grundades 2009 och består idag av flera legitimerade psykologer och digitala specialister som vill hjälpa dig med sömnproblem. Vår senaste kliniska utvärdering visade att 94 % som hade gått vårt behandlingsprogram upplevde en förbättrad sömn.

Vad kan Learning to Sleep hjälpa dig med?

Hos Learning to Sleep hjälper vi dig som har sömnproblem, till exempel om du har:

• Svårt att somna på kvällen
  • Ofta vaknar mitt i natten och inte kan somna om
  • Stressande och oroande tankar som stör din sömn
  • Fortfarande känner dig trött efter du har vaknat

Behandling mot sömnproblem på distans

Vår behandling handlar om att du enkelt ska kunna applicera den på din vardag. All kommunikation sker via appen och det spelar ingen roll var du bor. Du inleder programmet med ett bedömningssamtal med en av våra legitimerade psykologer, och om vårt program bedöms vara lämplig för dig så kommer ni tillsammans lägga upp en plan för hur ni ska lösa ditt sömnproblem. Programmet pågår endast under fem veckor och du har veckovisa avstämningar med din psykolog för stöd och feedback under tiden.

Använd ditt frikort hos oss

Varje psykologsamtal går mot en vanlig patientavgift på endast 250 kr. Hos oss på Learning to Sleep gäller frikort och högkostnadsskydd.

Välkommen att ladda ner appen Learning to Sleep redan idag!

Informationen uppdaterades 14:27 - 27 jan, 2023

16 nov, 2022

Nytt fräscht koncept med gott resultat...