Stiftelsen Stockholms Sjukhem

Mariebergsgatan 22,STOCKHOLM

Stiftelsen Stockholms Sjukhem

Stockholms Sjukhem är en idéburen vårdgivare som bedriver sjukvård, rehabilitering och äldreomsorg utan vinstsyfte. Stockholms Sjukhem erbjuder ett brett vårdutbud inom avancerad sjukvård i hemmet (ASIH), geriatrisk vård, palliativ vård, rehabilitering och äldreomsorg. Vi driver vård i egna lokaler på Kungsholmen och på Bromma sjukhus. Stockholms Sjukhem har även en egen forskningsenhet. Mer information om våra verksamheter hittar du på vår webbplats: : www.stockholmssjukhem.se samt här på 1177 via de olika enheternas namn, t ex: Stockholms Sjukhem Geriatrik, Primävårdsrehab Bromma, Primävårdsrehab Kungsholmen och Stockholms Sjukhem ASIH.

Informationen uppdaterades 16:02 - 23 apr, 2021

Lördag - Söndag : 10:00 - 17:00