Nybrogatan 9, Stockholm

Synsam Stockholm Nybrogatan

Välkommen till Synsam Stockholm Nybrogatan!

I vår välsorterade butik på Nybrogatan 9 i Stockholm kan du få hjälp med allt från olika sorters synundersökningar till bågar, glasögon, eller linser. Våra legitimerade optiker hjälper både dig som behöver skaffa glasögon för första gången och dig som haft glasögon ett tag och exempelvis vill byta dina bågar.

Undersök din syn hos oss

Våra optiker på Synsam Stockholm Nybrogatan är legitimerade och erfarna, så du kan känna dig trygg hos oss när du vill undersöka din syn. Det kan vara aktuellt om du upplever någon/några av dessa situationer, där du:

• Har svårt att se på olika avstånd
  • Besväras av återkommande huvudvärk
  • Ofta har trötta ögon
  • Vill skaffa glasögon och/eller linser
  • Ska ta körkort

För oss är det viktigt att vi hjälper dig utifrån dina förutsättningar och behov. Alla är välkomna, unga som gamla!

Skaffa glasögon hos Synsam Stockholm Nybrogatan

Vi på Synsam erbjuder ett stort utbud av glasögonbågar från olika märken. Känner du dig osäker på vad som passar just dig finns våra rådgivare alltid på plats för att hjälpa dig. Om du inte vill köpa dina glasögon erbjuder vi också möjligheten att hyra dem, genom abonnemanget Synsam Lifestyle. Vi har naturligtvis också solglasögon, linsvätska och massor med andra tillbehör i vår butik.

Olycksgaranti i ett år

Efter att du undersökt dig och fått dina glasögon eller linser hos oss, finns vi kvar som stöd. När du skaffar glasögon hos oss täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti. Det innebär att ifall dina glasögon går sönder inom de första 365 dagarna kan vi reparera eller byta ut dem åt dig. Ifall du tycker att du fått sämre syn inom det första året kan du, utan extra kostnad, boka in en ny synundersökning hos oss.

Välkommen till våra optiker på Synsam Stockholm Nybrogatan!

Informationen uppdaterades 15:58 - 1 feb, 2023