Kungsgatan 48, Stockholm

Synsam Stockholm Hötorget

Varmt välkommen till Synsam Stockholm Hötorget!

På Kungsgatan 48 i Stockholm hittar du Synsams Flagship Store. Ta hjälp av våra legitimerade optiker för att boka olika sorters synundersökningar. Hos oss hittar du glasögon, linser och tillbehör från välkända märken, och vi hjälper dig om du behöver skaffa glasögon för första gången, eller om du helt enkelt bara vill uppdatera din stil.

Få din syn undersökt av våra optiker

Hos oss på Synsam Stockholm Hötorget finns erfarna, legitimerade optiker som kan hjälpa dig med ett flertal olika syntest. Det kan till exempel vara aktuellt om:

• Du har svårt att se på olika avstånd
  • Du upplever återkommande huvudvärk
  • Du har problem med trötta ögon
  • Du vill skaffa linser
  • Du vill skaffa glasögon
  • Du ska ta körkort

Alla är välkomna hos oss - både unga och gamla. Vi hjälper dig utifrån just dina förutsättningar och behov.

Hitta dina nya glasögon hos Synsam Stockholm Hötorget

Vi på Synsam har ett stort utbud av glasögonbågar från många välkända märken och kan hjälpa dig att hitta rätt par för just dig. Är du osäker på vad du ska välja kan våra rådgivare guida dig. Vi kan också erbjuda dig att hyra dina glasögon, tack vare vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Naturligtvis har vi också solglasögon, linsvätska och andra tillbehör.

Du kan känna dig trygg hos oss

Mycket kan hända under ett år och därför erbjuder vi dig stöd även efter att du gått hem med dina nya glasögon. Om dina glasögon skadas inom de första 365 dagarna reparerar vi eller ersätter dem utan någon extra kostnad. Skulle du uppleva att din syn försämrats under det första året är du dessutom välkommen tillbaka till oss för en kostnadsfri synundersökning.

Tveka inte att boka en tid hos Synsam Stockholm Hötorget på Kungsgatan 48 redan idag!

Informationen uppdaterades 15:49 - 1 feb, 2023

26 nov, 2022

Oproffsig personal förutom optikern. Dålig information.

Söndag:12:00 - 17:00