Öppet idag från 07:45

Aleris Fysiologlab Folkungagatan - klin fys, Södermalm

Folkungagatan 129,STOCKHOLM

Aleris Fysiologlab Folkungagatan - klin fys, Södermalm

Klinisk fysiologi Här utför vi hjärt-, kärl och lungundersökningar som t ex arbetsprov, arbetsprov med oximetri, vilo-EKG, ekokardiografi, ultraljud av vener och halskärl, perifer cirkulatorisk utredning, spirometri, långtids-EKG och långtidsblodtryck. Du behöver läkarremiss för att undersökningen ska omfattas av vårt vårdavtal med Stockholms läns landsting om tjänster inom klinisk fysiologi, då betalar du endast gällande patientavgift. Remiss får du t ex av din husläkare eller annan läkare. Tel. 08-128 695 00 Teltid. Mån-fre kl 8-12 och 13-15. Kontakt Bukaortascreening Öppettider: Mån-tors 8-16.30. Fred 8-16. Lunchstängt kl. 12-13. Tel.08-128 693 11 Teltid. Mån-fred 10-11 Fax. 08-128 695 10 För mer information gå gärna in på vår hemsida, http://www.aleris.se/fysiologlabfolkungagatan/.

Informationen uppdaterades 17:17 - 5 mar, 2021

Måndag - Torsdag : 07:45 - 16:30