Öppet i morgon från 07:30

Aleris Fysiologlab Sophiahemmet - klin fys, Östermalm

Valhallavägen 91,Hus C,STOCKHOLM

Aleris Fysiologlab Sophiahemmet - klin fys, Östermalm

Klinisk fysiologi Här utför vi hjärt-, kärl- och lungundersökningar som t ex arbetsprov, arbetsprov med oximetri, vilo-EKG, ortostatistk prov, ekokardiografi, ultraljud av vener artärer och halskärl, spirometri, långtids-EKG och långtidsblodtryck. Du behöver läkarremiss för att undersökningen ska omfattas av vårt vårdavtal med Stockholms läns landsting om tjänster inom klinisk fysiologi, då betalar du endast gällande patientavgift. Remiss får du t ex av din husläkare eller annan läkare. Tel. 08-128 695 00 Teltid. Mån-fre kl 8-12 och 13-15. Allergimottagning Vi utreder och behandlar astma- och allergisjukdomar.Tel 08-128 695 00.Teltid Mån-fre kl 8-12 och 13-15. Kontakt Bukaortascreening Öppettider: Mån-tors 7.30-17, fred 7.30-16.Lunchstängt kl. 12-12.30.Teltid.Mån-fred 13-14.Tel. 08-128 693 15. Fax. 08-128 695 10. www.aleris.se/fysiologlabsophiahemmet

Informationen uppdaterades 09:14 - 18 feb, 2021

Måndag - Torsdag : 07:30 - 16:30