ASIH Stockholm Södra Långbro Park

Bergtallsvägen 12,Team Öst,Team Väst,Palliativa avdelningen,ÄLVSJÖ

ASIH Stockholm Södra Långbro Park

Välkommen till ASIH Stockholm Södra Långbro Park! ASIH Stockholm Södra är en landstingsdriven verksamhet som är specialiserad på avancerad sjukvård i hemmet och specialiserad slutenvård. Vår verksamhet är förlagd till fyra lokaler: Nacka närsjukhus, Handenterminalen, Huddinge centrum och Långbro Park, Fruängen. I Fruängen finns två team, team Öst och Väst. Vi har lång erfarenhet av att vårda svårt sjuka patienter i deras hem. Vi vårdar patienter i alla åldrar, med olika diagnoser och med olika behov av insatser. Vi vill främja patientens möjlighet att vara delaktig i vården och att stödja närstående under vårdtiden. Vårt upptagningsområde är Stockholms södra stadsdelar, Nacka, Värmdö, Huddinge, Botkyrka, Tyresö, Haninge och Nynäshamns kommun. För att som patient bli ansluten till ASIH eller den palliativa avdelningen krävs remiss från en läkare.

Informationen uppdaterades 17:29 - 17 feb, 2021