Teamolmed Södersjukhuset

Teamolmed Södersjukhuset

, Södermalm

Sjukhusbacken 4, STOCKHOLM, 11883 Södermalm

Vi på TeamOlmed sätter alltid dig som patient i fokus och vi erbjuder en hög tillgänglighet, delaktighet, kontinuitet, ett evidensbaserat arbetssätt och ett omsorgsfullt bemötande.

Våra cirka 100 medarbetare runt om i Stockholm väntar på att få hjälpa just dig och idag erbjuder vi komplett ortopedteknisk verksamhet för vuxna vid Södersjukhuset, Huddinge sjukhus, Södertälje sjukhus och Torsplan.

Vi har även en specialiserad verksamhet för barn och ungdomar i Solna. Därtill samarbetar vi med ett stort antal andra sjukhus, vårdcentraler, rehabenheter och vårdinrättningar.
Vårt kvalitetsarbete är mycket viktigt för oss och våra medarbetare arbetar ständigt med att förbättra vår verksamhet. Vår mission är att hjälpa fler människor till ett bättre liv.

Vi är kvalitetscertifierade enligt ISO 9001 och miljöcertifierade enligt ISO 14001.
Du är varmt välkommen att kontakta någon av våra kliniker för mer information. Kontakta oss via telefon. Vi hjälper dig med en tid, av- eller omboka tid, beställa journalkopia eller kontakta oss om du har frågor.

Vi besvarar de gärna!

Välkommen!

Informationen uppdaterades 13:22 - 26 apr, 2023

14 apr, 2021

Tack för allt, Jag kände mig verkligen trygg hos er.

Ortopedteknisk verksamhet