Laboratoriet Hammarby Sjöstads Husläkare

Hammarby Allé 93,STOCKHOLM

Laboratoriet Hammarby Sjöstads Husläkare

Unilabs erbjuder tjänster inom laboratoriemedicin och bild- och funktionsdiagnostik till öppen och sluten sjukvård. Våra tjänster kännetecknas av hög kvalitet, säkerhet och service. Laboratoriemedicinskaanalyser och bild- och funktionsdiagnostik har en avgörande betydelse vid diagnostik, uppföljning och behandling av patienter. Våra enheter fungerar som en integrerad länk i vårdkedjan. Våra uppdragsgivare är både öppen och sluten vård inom såväl offentlig som privat sektor. VÄLKOMMEN TILL OSS FÖR PROVTAGNING UTAN TIDSBOKNING Här utför vi övervakade drogtester. Kontakta gärna Unilabs Kundtjänst på telefon 0771-40 77 40 om du har frågor om provtagningen.

Informationen uppdaterades 16:01 - 5 maj, 2021

Drop-in-tider