Sveavägen 45, Stockholm - Visa på karta

Logo Svea Tandläkarpraktik

Om Svea Tandläkarpraktik

Välkommen till Svea Tandläkarpraktik!

Svea Tandläkarpraktik ligger i vackra lokaler i hjärtat av Vasastan. Hos oss får du alltid ett personligt bemötande och tandvård av högsta kvalitet. Vi lägger stor vikt vid att du ska känna att du är i goda händer, och även de som känner obehag inför ett tandläkarbesök ska känna sig trygga och avslappnade hos oss.

Du får en heltäckande tandvård

Hos oss kan du till exempel få hjälp med:

• Undersökning
  • Rotbehandling
  • Bettskena
  • Tanduttagning
  • Akuttandvård

Längre ner på sidan hittar du lite mer information om ett urval av våra behandlingar.

Tandläkare Csilla Meinhart

Csilla Meinhart, som driver Svea Tandläkarpraktik, är legitimerad tandläkare med en examen från Karolinska Institutet. Hon har bred kompetens och lång erfarenhet och är medlem i både Sveriges Tandläkarförbund och Privattandläkarna. Csilla går kontinuerligt på vidareutbildningar för att få kunskap om nya tekniker och behandlingssätt, allt för att kunna erbjuda dig förstklassig tandvård!

Samarbete med specialister

Svea Tandläkarpraktik är en del av en större gruppraktik som sitter tillsammans på Sveavägen. Vi har ett nära samarbete och kan erbjuda dig den specialistvård som du behöver.

Välkommen att kontakta Svea Tandläkarpraktik. Vi hjälper dig med ett leende!

Informationen uppdaterades 06 december 2018 av Vården.se

Karta - Sveavägen 45, Stockholm

Svea Tandläkarpraktik

19:26 - 30 jan, 2019 skrev:

Väldigt kompetent, lugn ,trygg, lätt tillgänglig och informativ . Behandlingsrummet rent , modern utrustning och senaste materialen. Mycket god hygien.
Jag rekommenderar varmt Tandläkare Csilla Meinhart

18:49 - 30 jan, 2019 skrev:

Bästa Tandläkaren Csilla Meinhart, blir väl omhändertagen, trygg och mycket kompetent. Rent,god hygien och ordning. Modern utrustning och material. Mycket informativ. Kan varmt rekommendera Csilla Meinhart.

15:39 - 28 dec, 2018 skrev:

Bästa tandläkaren i hela Sverige. Hon är noga med hygien, informerar om allt, vad måste göras, ekonomibiten, trygg i sin kunskap, det märks. Och hon gör inte mer än behövs heller. Jag har aldrig känt mig så trygg med någon tandläkare