Kungsholmsgatan 10, 3 tr, Stockholm - Visa på karta

Logo Avenirestetik

Stockholm

På vackra Kungsholmen i Stockholm hittar du Avenirestetik. Vi utför smakfulla skönhetsbehandlingar med fokus på ett naturligt resultat och nöjda kunder.

Vad vi kan erbjuda

Hos oss kan du få hjälp med olika skönhetsbehandlingar, till exempel kosmetisk tatuering och populära injektionsbehandlingar som botox och fillers.

Professionella och säkra behandlingar

Hos oss arbetar erfarna sjuksköterskor och läkare som utför alla behandlingar. Vi använder välkända märken och säkra, beprövade metoder. Vårt fokus är på dig som kund, för att du ska känna dig nöjd och trygg med den behandling du får.

Varmt välkommen till oss på Avenirestetik!

Informationen uppdaterades 08 juni 2018 av Vården.se

Behandlingar hos Avenirestetik

Botox hos Avenirestetik i Stockholm

fr. 3 000 kr

Hos Avenirestetik kan du få hjälp med den populära behandlingen botox, för att minska dina rynkor. Vad är botox? Botox är en svagare f...

Vad är botox?

Botox är en svagare form av botulinumtoxin, ett ämne som hjälper musklerna att slappna av. Det kan användas för lite olika behandlingar, till exempel för att lindra migrän, minska överdriven svettning och att minska rynkor. Botox passar särskilt bra för "arga rynkan", pannrynkor och kråksparkar.

Resultat av botoxbehandlingen

Du kan börja se resultaten av behandlingen efter 3-5 dagar och efter två veckor får du komma på återbesök. Då följer vi upp behandlingen och gör eventuella korrigeringar. Efter det kan du räkna med att effekten av behandlingen sitter i ca 4-6 månader.

Välkommen att boka en tid hos Avenirestetik!

fr. 3 000 kr

Fillers hos Avenirestetik i Stockholm

fr. 4 000 kr

Fillers kan vara en bra lösning för dig som vill bli av med rynkor och hos Avenirestetik använder vi oss av det välkända märket Restylane. ...

Vad är fillers?

Fillers består av hylauronsyra, ett ämne som finns naturligt i kroppen och hjälper till att hålla huden spänstig. Vid fillerbehandling injiceras hylauronsyran med en tunn nål i det område som ska behandlas.

Behandlingsområden

Fillers passar bra för att fylla ut fina linjer och veck som inte beror på muskelaktivitet och därför inte kan avhjälpas med botox. Behandlingen passar även bra för att öka volymen i läpparna, kinderna och hakan.

Välkommen till Avenirestetik!

fr. 4 000 kr

Kosmetisk tatuering hos Avenirestetik i Stockholm

fr. 1 500 kr

På Avenirestetik kan vi hjälpa dig med kosmetisk tatuering av ögonbrynen med 3D microblading. Vad innebär 3D microblading? 3D microbl...

Vad innebär 3D microblading?

3D microblading är en teknik för kosmetisk tatuering som ger dig fylligare ögonbryn genom att små tunna streck tatueras in i huden. Behandlingen kan till exempel vara ett bra alternativ för den som är känslig eller allergisk mot kosmetika.

Så här går behandlingen till

Innan behandlingen går vi noga igenom och diskuterar färg och form på ögonbrynen, för att få ett resultat som du blir nöjd med. Sedan appliceras en bedövningskräm innan själva behandlingen påbörjas. Då tatueras huden med hjälp av ett väldigt tunt blad.

Efter fyra till sex veckor får du komma på ett återbesök då vi gör eventuell påfyllning och korrigering. Resultatet blir mycket naturligt och sitter i cirka 1,5 år.

Varmt välkommen till Avenirestetik!

fr. 1 500 kr

Ulrika Steen