Birger Jarlsgatan 36, Stockholm - Visa på karta

• Det går även att boka tid vissa lördagar. Avvikande öppettider kan förekomma.

Stockholm

I centrala Stockholm på Birger Jarlsgatan 36 hittar du Tandläkare Lena Regnström och Tandhygienist Ulrika Regnström. Vi sitter i nyrenoverade lokaler och har varit igång med tandläkarverksamhet i snart 30 år.

Hos oss kan du till exempel få hjälp med:

• Tandläkarundersökningar
  • Tandhygienistbehandling
  • Lagningar
  • Rotfyllningar
  • Akuttandvård
  • Barntandvård
  • Estetisk tandvård

Din trygghet är viktig

För oss är det viktigt att du känner dig trygg och omhändertagen. Vi anpassar alltid behandlingen efter dina behov och önskemål. Vi välkomnar alla till vår mottagning och har goda erfarenheter av att ta hand om barnpatienter.

Varmt välkommen till Tandläkare Lena Regnström!

Informationen uppdaterades 08 juni 2018 av Vården.se

Behandlingar hos Tandläkare Lena Regnström

Allmäntandvård hos Tandläkare Lena Regnström i Stockholm

Hos Tandläkare Lena Regnström kan du få hjälp med en heltäckande allmäntandvård. Du kan till exempel få hjälp med: Lagningar och ro...

Du kan till exempel få hjälp med:

• Lagningar och rotfyllningar
  • Regelbundna undersökningar
  • Förebyggande tandvård
  • Tanduttagningar
  • Akuttandvård

Vi anpassar alltid behandlingen efter dina önskemål och behov. För oss är det viktigt att du känner dig trygg och omhändertagen och vår tandvård håller alltid hög kvalitet.

Tandhygienist hos Tandläkare Lena Regnström i Stockholm

Hos oss kan du få hjälp av vår duktiga tandhygienist Ulrika Regnström. Vad gör en tandhygienist? En tandhygienist hjälper dig att ren...

Hos oss kan du få hjälp av vår duktiga tandhygienist Ulrika Regnström.

Vad gör en tandhygienist?

En tandhygienist hjälper dig att rengöra tänderna. De tar bort tandsten och beläggningar och putsar tänderna. Tandhygienisten kan också ge dig tips och råd om hur du ska sköta din munhälsa för att undvika framtida problem.

Varmt välkommen till Tandläkare Lena Regnström!

Tandimplantat hos Tandläkare Lena Regnström i Stockholm

Om du har förlorat en eller flera tänder kan tandimplantat vara en bra lösning. Vad är tandimplantat? Ett tandimplantat består av en t...

Om du har förlorat en eller flera tänder kan tandimplantat vara en bra lösning.

Vad är tandimplantat?

Ett tandimplantat består av en titanskruv som fästs i käkbenet där det saknas en tand. I skruven kan man sedan fästa en konstgjord tand av porslin eller plast som ersätter den förlorade tanden. Implantatet fungerar precis som en vanlig tand och är ett bra och långsiktigt alternativ för dig som har förlorat tänder.

Tandblekning hos Tandläkare Lena Regnström i Stockholm

Hos tandläkare Lena Regnström kan du få hjälp med att bleka tänderna, för ett fräschare leende. Hur går blekningen till? Innan tändern...

Hur går blekningen till?

Innan tänderna bleks får du komma på en undersökning för att se att du inte har några andra problem med tänderna som behöver åtgärdas först. Du får sedan en skena som är speciellt utformad för dina tänder. Den fylls med en blekningsgel och placeras över tänderna där den får verka.

Behandlingen brukar vara effektiv, men du får även behålla skenan så du kan upprepa blekningen vid behov.

Akuttandvård hos Tandläkare Lena Regnström i Stockholm

Om du plötsligt fått tandvärk eller andra akuta besvär med tänderna kan du få hjälp med akuttandvård hos Tandläkare Lena Regnström. Vid b...

Vid besöket gör vi en undersökning och du får ett kostnadsförslag för vad behandlingen kommer att kosta.

Välkommen att kontakta Tandläkare Lena Regnström för att få en akuttid!

Lena Regnström

Tandläkare