aleris-röntgen-sverige

Aleris Röntgen

Stockholm

Aleris Röntgen driver moderna röntgenavdelningar på ett flertal platser i Sverige. Vi vill hålla en hög servicenivå med korta väntetider och snabba svar. Vi har målsättningen att erbjuda tid till samtliga undersökningar inom 1 vecka.

För samtliga undersökningar behövs remiss.

Vårt röntgenutbud

Vi erbjuder undersökningar med datortomografi, konventionell röntgen, magnetkamera - både tunnelformad och öppen modell för den som har svårt att vistas i trånga utrymmen, ultraljud, bentäthetsmätning och mammografi. Information om vad vi utför på respektive röntgenavdelning hittar du på röntgenavdelningarnas informationssidor.

Våra röntgenmottagningar i Sverige:

Elisabethsjukhuset

Övriga städer
Jönköping Karlstad

Att komma till oss på Aleris Röntgen

Aleris Röntgen har avtal med Stockholms läns landsting och landstingets patientavgifter och frikort gäller vid våra röntgenavdelningar i Stockholm. Bor du utanför Stockholm och vill komma till oss? Det går också bra men förutsättningarna är olika inom landstingen, ibland kan vi behöva en betalningsförbindelse från ditt hemlandsting.

Informationen uppdaterades 14 juni 2017 av Vården.se

Vägbeskrivning

Vi har röntgenmottagningar i hela Sverige.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• Nynäshamns VårdCentral Mycket trevliga och seriösa när man väl är hos läkare/innanför receptionen. Har dock haft mycket problem med kontakt både via telefon och i ... - Karl Gunnar Roos
    • Nikos Tsiaklides Läkarmottagning Trevligt bemötande och har tid vid mina besök. - Kim Tiilikainen
    • Åkermyntans Vårdcentral Jag rekommenderar Dr Apostolos Mintoglou, han är väldigt medicin competence, duktig att ge återkoppling samt följa upp patienten hela vårdpr... - Daniella Shafti
    • Hjärtintensivvårdsavdelning Gävle Tack avd 105 för en fantastisk vård av mig, allt från Läkare till städpersonal. Arne på 23.2. - Arne Berg
    • Specialistläkarna Sergel City Tack för ett proffsigt bemötande. Blev till stor hjälp hos Ulf Zetterström. Trevlig midsommar. - Christina Haaga