Akutmottagningen, Capio S:t Görans Sjukhus

Om Akutmottagningen, Capio S:t Görans Sjukhus

Capio S:t Görans akutmottagning är en av landets största sett till antalet patienter. Akutmottagningen är till för allvarliga, akuta sjukdoms- eller olycksfall.

Vi tar emot vuxna patienter med medicinska, kirurgiska eller ortopediska sjukdomstillstånd.

Om du inte är akut sjuk ska du i första hand kontakta din vårdcentral eller jourläkarmottagning. Du kan också kontakta 1177 Vårdguiden på telefon 1177 för rådgivning.

Ej angivet Växelnummer
Huvudentrén, Capio S:t Görans Sjukhus, Sankt Göransplan 1, Stockholm - visa på karta
  • Måndag - Söndag Dygnet runt
  • Måndag - Söndag Dygnet runt
Akutverksamhet vid sjukhus, infektion, Akutverksamhet vid sjukhus, internmedicin, Akutverksamhet vid sjukhus, kardiologi, Akutverksamhet vid sjukhus, kirurgi, Akutverksamhet vid sjukhus, neurologi, Akutverksamhet vid sjukhus, ortopedi, Akutverksamhet vid sjukhus, specialiserad vård

Akutmottagningen, Capio S:t Görans Sjukhus

18:08 - 20 aug, 2015