3.5
Öppet, idag till 17:00

Smile Tandvård Stockholm SDIC, Grevgatan 34

Grevgatan 34 114 53 Stockholm

Smile Tandvård Stockholm SDIC, Grevgatan 34

Välkommen till Smile SDIC – din tandläkare på Grevgatan i Stockholm! Hos oss arbetar allmäntandläkare, specialisttandläkare, tandhygienister och tandsköterskor med stor erfarenhet och gedigen yrkeskunskap. Vi erbjuder allt från en vanlig undersökning till en mer avancerad tandvård som exempelvis käkkirurgi och implantatbehandling. På vår hemsida smile.se kan du läsa mer om hur vi arbetar med specialisttandvård samt estetisk tandvård. Tidsbokning På smile.se kan du boka tid direkt online men det går också bra att ringa eller maila. Är du i behov av akut tandvård och hittar inte någon ledig tid i onlinebokningen? Ring direkt till kliniken så försöker vi hjälpa dig så fort som möjligt. Välkommen till oss på Smile för att få hjälp med en bättre munhälsa!

Informationen uppdaterades 17:13 - 15 feb, 2021

3.5 / 5

17 sep, 2015 Sanna skrev:

Tandläkare Elena Forsberg är super bra! Professionell! Rekommenderar,men reception hemsk, två gånger fick felaktigt kallelse per post och SMS. Kom i tid och fick veta att jag har ingen tid, tyvärr!

Måndag - Torsdag : 08:00 - 17:00
Fredag : 08:00 - 15:00