Folktandvården Akuten, Kungsholmen

Stockholm

Har du ont och behöver akut hjälp? Välkommen till oss på kliniken för akut tandvård på Fleminggatan 48 (intill Västermalmsgallerian).

Hit kommer du när du behöver akut hjälp med dina tänder och inte kan få en tid snabbt nog på din vanliga klinik, eller den har stängt. Boka tid online eller kom direkt till oss, "drop-in", på  Folktandvården Akuten.

Om du eller ditt barn råkar ut för en tandolycka på natten när ingen tandläkare har öppet ska du ringa Sjukvårdsrådgivningen på telefon 1177.

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Allmäntandvård, Tandläkare

• 21:14 - 16 feb, 2018

• 21:34 - 12 jan, 2017 skrev:

Tack!
    Bra bemötande, besöket gick snabbt och smidigt...

4,2

• 14:05 - 27 mar, 2016 skrev:

Tack! Fick fantastiskt fin, effektiv och tålmodig hjälp med min döda tandnerv av Yasmine Kytömaa.