Liljeholmens husläkarmottagning, Hägersten/Liljeholmen

Godkänd Astma-/KOL-mottagning
Läs mer:

Godkänd Äldremottagning
Läs mer:

Psykisk ohälsa barn och unga samt vuxna
Läs mer på
liljeholmensvardcentral.se

Jourtid:
Liljeholmens Husläkarjour, Liljeholmstorget 7, pl. 4
Vardagar: 17-22
Helger: 8-22.
RING före besök på telefon 08-123 67 950.
OBS!  Endast akuta besvär såsom infektion i luftvägar, öroninflammation, halsfluss, urinvägsinfektion, sårskada eller allergisk reaktion.

Era synpunkter och förbättringsförslag är viktiga, maila gärna synpunkter.liljeholmensvc.huslakarjour@sll.se

Lista dig hos Liljeholmens husläkarmottagning, Hägersten/Liljeholmen

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 08 - 123 679 00
Liljeholmstorget 7,plan 4,Stockholm - visa på karta

Allmänmedicin, Barnavårdscentral, Husläkare / vårdcentral

3,5

• 13:00 - 13 apr, 2018 skrev:

Snabbt och proffsigt, med underbar personal, inget tjafs om att jag inte är listad där.
    1 000 tack

• 16:36 - 13 nov, 2017 skrev:

Läkaren var väldigt noggrann och upplyste mig om allt hon gjorde och vad jag behövde för vidare hjälp. Men ett stort minus att behöva vänta nästan fem veckor på att få en läkartid (trots att jag kunde komma vilken dag och tid som helst).

3,5

• 23:18 - 10 jul, 2015 skrev:

Hej!

Det tar för lång tid! I alla fall nu under sommaren när Sverige är stängt. Man ska inte
    behöva gå med svår värk utan åtgärd!

2,0