Folktandvården Stenungsund, Stenungsund
dental care

Folktandvården Stenungsund

, Stenungsund

Strandvägen 17, 444 31, Stenungsund, 44431 Stenungsund

Hos oss kan både vuxna och barn få hjälp med allt ifrån en vanlig undersökning till mer komplicerad tandvård. Våra duktiga tandvårdsteam hjälper dig med allt du behöver. Vi erbjuder även Frisktandvård där du betalar ett fast pris för din tandvård - ett bra sätt att hålla koll på dina tandvårdskostnader. Kontakta oss så får du veta mer.

Informationen uppdaterades 11:55 - 7 dec, 2023

Konsultation inför osynlig tandställning
Tandrengöring - för dig över 23 år
Brush-up - för dig över 18 år
Tandrengöring - för dig över 23 år
Tandläkarundersökning
Konsultation inför osynlig tandställning

25 nov, 2023

Otrevlig personal. Personen jag pratade med lyssnade inte, avbröt, hade otrevlig ton och ifrågasatte mig när jag försökte förklara. Går inte att ringa till kliniken för att avboka tid, ringer sedan och har attityd och tror inte på att det inte gått att komma i kontakt med dom. Ifrågasatte om jag var sjuk och när jag blev det, riktigt oproffsigt bemötande.

26 nov, 2013

Hej! Jag vill bara säga att en av era receptionister har väldigt otrevlig ton i telefonen. Hen frågar mig VARFÖR jag inte kan komma till bokad tid, när jag ringer för att omboka. Jag anser inte att min anledning till att omboka angår hen och jag tycker att det är fel av hen att fråga om den. Jag vet att jag inte behöver svara om jag inte vill, men eftersom att man inte förväntar sig en sådan fråga av en tandläkare så hann jag inte riktigt tänka efter och svarade ändå. Jag tycker att detta är väldigt tråkigt och speciellt när man är sjuk, vilket man inte kan hjälpa att man är. Jag själv håller trevlig ton och säger "tack så mycket" innan jag säger hej då, men hen lägger bara på i örat på mig utan att ens säga hej då. Och detta är inte första gången. Detta är verkligen något som behöver ändras! Tummen upp för de tandläkare som jag har dock! Dem är väldigt trevliga och glada. Mvh

Helgfria vardagar

Allmäntandvård