Jourcentral Capio Läkarhus Stenungsund, Stenungsund

Om Jourcentral Capio Läkarhus Stenungsund, Stenungsund

Vi ingår i Backa Läkarhusgruppen som varit verksamma i Göteborg sedan 2002.
Här får du trygg och professionell vård under generösa öppettider. Hos oss kan du få akuttider till läkaren samma dag. Du kan komma på drop-in eller boka tid via web eller telefon.

Här finns specialister inom allmänmedicin, barnläkare, BVC, distriktssköterska, mottagning för dig med diabetes, astma eller KOL och psykolog. Vi har eget lab för provtagning.

Välkommen!

Strandvägen 23D, 444 31, Stenungsund - visa på karta