Närhälsan Stenungsund barn- och ungdomsmedicinsk mottagning, Stenungsund

Om Närhälsan Stenungsund barn- och ungdomsmedicinsk mottagning, Stenungsund

Enhetschef Pia Nilsson
070-082 40 30
Barn- och ungdomsmedicin tar emot barn och ungdomar upp till 18 år. Alla besök är tidsbeställda.
Vi som arbetar på mottagningen är barnläkare, barnsjuksköterska, dietist, logoped och barn och ungdomspsykolog samt sekreterare.

Jullen 3, 444 30, Stenungsund - visa på karta
För rådgivning kontakta barnsjuksköterska 010-473 45 00 måndag till fredag 08:15-10:00. Akuta ärenden hänvisas till 1177. Övriga ärenden hänvisas till din vårdcentral
Dietist, Medicin, barn och ungdom