Barnmorskegruppen i Stenungsund

Om Barnmorskegruppen i Stenungsund

Vi är en privat barnmorskemottagning som erbjuder kostnadsfri mödrahälsovård, preventivmedelsrådgivning och provtagning för sexuellt överförbara sjukdomar. Vi erbjuder också cellprovstagning och föräldraförberedande kurser under din graviditet. Hos oss kan du boka tid för ultraljud och till gynekologmottagning. För pris på ultraljud och läkarbesök hos gynekolog, se vår hemsida.

Strandtorget 3, 444 30, Stenungsund, Telefontider: Måndag - Fredag 8.30-10.00 (mödrahälsovård) 8.30-10.00 samt 11.00-12.00 (gyne - visa på karta
Drop-in
Barnmorskemottagning