Närhälsan Stora Höga barnavårdscentral, Stenungsund

Om Närhälsan Stora Höga barnavårdscentral, Stenungsund

Välkomna till vår barnavårdscentral på Närhälsan Stora Höga. Vårt arbete består i att stötta föräldrar och barn från födseln till förskolestart. Vi följer barnens utveckling enl VG-regionens basprogram. Vi erbjuder bl a föräldrastöd, hembesök, hälsokontroller, vaccinationer och föräldragrupper. Vi samarbetar med barnmorskemottagningen, barnmedicinsk mottagning, logoped, dietist och skolhälsovård. Vi har egna BVC-läkare och ett nära samarbete med barnläkare på barnmedicinsk mottagning när det behövs.

Stora Vägen 2, 444 60, Stora Höga - visa på karta