Vårdcentralen Staffanstorp

Vårdcentralen Staffanstorp

, Staffanstorp

Södergatan 2, Staffanstorp, 24531 Staffanstorp

När du blir sjuk, skadar dig eller behöver hjälp med din psykiska hälsa är du välkommen till oss. Du kan även få de vanligaste vaccinationerna hos oss, till exempel mot influensa. Om du behöver hälso- och sjukvård av någon annan än oss hjälper vi dig vidare. Med 1177 direkt kan du söka vård digitalt hos oss på vårdcentralen. Du får en bedömning av dina symtom och kan sedan välja att chatta med vårdpersonal.

Informationen uppdaterades 07:20 - 8 apr, 2024

21 sep, 2023

Tycker det är konstigt att det står att provtagningen har telefontid mellan 0800-1600 och att man blir bortkopplade; avstängd när man ringer ?

31 jul, 2023

Vårdcentralen kan inte boka tider mer ännu samma dag och ändå de säger att alla tider är slut vid kl.8:30. Märkligt

4 okt, 2022

Helt OMÖJLIGT att boka en tid för en personlig läkarundersökning av lungor (efter rekommendation av Skolsköterska). Går varken via telefon, web eller 1177... Finns det några andra sätt som jag missat??

28 feb, 2022

Sköterskan som hanterar vaccination för covid är extremt otrevlig, aggressiv o skriker att nu vill jag inte prata med dig mer o låter mig inte tala till punkt eller ställa följdfrågor. Detta har skett både per telefon o på vårdcentralen. Ibland kan man behöva en förklaring och inte bara ett nej, men det vill inte hon ge. Har även sagt felaktigheter så som att om jag vaccinerar mig på annat ställe så får min vårdcentral betala för detta.

13 nov, 2021

U

Här kan du se omdömen som Vårdcentralen Staffanstorp har fått i Nationella Patientenkäten.

Laboratoriet.

Kuratorsverksamhet, Arbetsterapi, Sjukgymnastik/Fysioterapi, Allmänmedicin, Distriktssköterskeverksamhet, Primärvårdsrehabilitering, Verksamhet för unga vuxna med psykisk ohälsa, Vaccination mot covid-19, Vaccinationsverksamhet, Äldrevårdsmottagning, primärvård, Provtagningsverksamhet, öppen vård, Dietistverksamhet, Diabetesmottagning, primärvård, Inkontinensmottagning, primärvård, Hypertonimottagning, primärvård, Kardiologi, Astma- och KOL-mottagning, primärvård, Vårdcentral (BT)