Nötkärnan Sävelången Familjeläkare och BVC, Alingsås

Om Nötkärnan Sävelången Familjeläkare och BVC, Alingsås

Läkare, BVC- och distriktssköterskemottagning i nybyggda lokaler i Stadsskogen, Alingsås.
Vi har distriktssköterskor med specialistkompetens inom diabetes, astma/KOL. Även tillgång till psykoterapeut, psykolog och medicinsk fotvård. Samarbete sker med sjukgymnaster. Vi har både tidsbeställning samt "drop in" mottagning varje dag.Vi utför vanliga resevaccinationer, v g ring och beställ tid.
Vi har stängt alla helgdagar.

Lista dig hos Nötkärnan Sävelången Familjeläkare och BVC, Alingsås

Rubingatan 1 D, 441 45, Alingsås - visa på karta