Tandreglering Örnsköldsvik

Om Tandreglering Örnsköldsvik

Ortodonti, tandreglering är den specialitet inom tandvården som arbetar med att behandla avvikelser i bettet med hjälp av tandställning. Hos oss träffar du specialisttandläkare och tandsköterskor som ger dig ett personligt bemötande, bra service och självklart säker tandvård av god kvalitet.$Kontakta oss, via 1177 Vårdguidens e-tjänster, så får du veta mer!

0660 - 898 66 Växelnummer
Tandregleringen Örnsköldsvik, Nygatan 12, 891 33 örnsköldsvik - visa på karta