Ortopedmottagning, Örnsköldsvik

Om Ortopedmottagning, Örnsköldsvik

Till mottagningen kommer du som patient på remiss från en läkare eller egenremiss för ortopedisk bedömning/behandling.$Länsverksamhet ortopedi erbjuder en jämlik tillgång till förstagångsbesök. Patienten ska så snabbt som möjligt till rätt kompetens och bostadsort ska inte påverka väntetiden. Detta innebär att patienter, oavsett bostadsort, kan bli kallad till någon av ortopedmottagningarna vid Sollefteå, Sundsvall eller Örnsköldsvik sjukhus.

0660 - 892 35 Växelnummer
Sjukhusgatan 8, Örnsköldsvik. - visa på karta
  • Måndag - Torsdag 06:00 - 11:30 tele-Q
  • Fredag 06:00 - 10:00 tele-Q
  • Måndag - Torsdag 07:15 - 16:00 Lunch 12-13

Ortopedmottagning, Örnsköldsvik

19:14 - 31 jan, 2016 skrev:

Genomgick en höftledoperation 2010 med ett mycket bra resultat. Det var V höft nu krånglar nu H och jag har begärt mid till Ö-vik. Jag har fullt förtroende ortopedavdelningen iÖ-vik.