aleris-specialistvård-järva

Aleris Specialistvård Järva

Spånga, Stockholm

Aleris Specialistvård Järva erbjuder specialiserad sjukvård inom olika områden. Våra specialister utför mindre operationer som dagkirurgi med lokalbedövning. På flera av våra mottagningar är det önskvärt eller ett krav att du har en remiss. Kontakta oss för mer information om hur du kommer till oss. Vi har avtal med Stockholms läns landsting.

I direkt anslutning finns även Närakut.

Hos oss finns följande verksamheter:

Allmänkirurgi Operation

Närakut
Visa telefonnummer

Rinkebysvängen 70, Spånga - visa på karta

Vägbeskrivning

Tunnelbana blå linje till Rinkeby Centrum.
Busslinje 179, 196, 514 och 540.
Parkeringsmöjligheter finns i begränsad omfattning.

På grund av trafikomläggning är närmsta busshållplats flyttad ca 600 meter från vår mottagning. Sträckan mellan Rinkeby Centrum och våra mottagningar trafikeras av en närtrafikbuss.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• Nynäshamns VårdCentral Mycket trevliga och seriösa när man väl är hos läkare/innanför receptionen. Har dock haft mycket problem med kontakt både via telefon och i ... - Karl Gunnar Roos
    • Nikos Tsiaklides Läkarmottagning Trevligt bemötande och har tid vid mina besök. - Kim Tiilikainen
    • Åkermyntans Vårdcentral Jag rekommenderar Dr Apostolos Mintoglou, han är väldigt medicin competence, duktig att ge återkoppling samt följa upp patienten hela vårdpr... - Daniella Shafti
    • Hjärtintensivvårdsavdelning Gävle Tack avd 105 för en fantastisk vård av mig, allt från Läkare till städpersonal. Arne på 23.2. - Arne Berg
    • Specialistläkarna Sergel City Tack för ett proffsigt bemötande. Blev till stor hjälp hos Ulf Zetterström. Trevlig midsommar. - Christina Haaga