Sorsele sjukstuga hälsocentral

Sorsele

Sorsele sjukstuga och Malå sjukstuga bildar tillsammans en enhet och har gemensam chef. Till oss kan du vända dig med alla frågor och problem som rör din hälsa.

Här träffar du allmänläkare och sköterskor som är specialister på att utreda och behandla våra vanligaste sjukdomar. Här finns också kurator, psykolog, dietist, sjukgymnaster, arbetsterapeut, undersköterskor och sekreterare.

Vi har dessutom eget laboratorium och röntgen.

Lista dig hos Sorsele sjukstuga hälsocentral

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 090 - 785 91 71 Växelnummer 0952 - 141 00