Öppet, idag till 17:00

Alva Barnklinik Hagastaden BUMM psykisk ohälsa barn o unga, Solna

Eugeniavägen 12,Plan 10,SOLNA

Alva Barnklinik Hagastaden BUMM psykisk ohälsa barn o unga, Solna

Alva Psykologi erbjuder rådgivning, stöd och behandling av barn, ungdomar (upp till 18 år) och deras föräldrar. Vårt uppdrag omfattar bland annat: Oro för ett barns utveckling, lättare nedstämdhet, oro och ångest hos barn och ungdomar, svårigheter i relationen mellan barn och föräldrar, stöd till nyblivna föräldar. Det finns ett begränsat antal psykologtider som kan bokas direkt på 1177 (gäller ej utredning). Tiderna avser ETT första konsultationsbesök. Exempel på ärenden som lämpar sig är föräldrastöd, konflikter, ängsliga/oroliga barn, lindriga skolsvårigheter. From 2020-12-01 går det att boka videobesök med våra barnpsykologer.

Informationen uppdaterades 09:16 - 18 feb, 2021