Evenemangsgatan 17, Solna

Akupunktur

Massage

Välkommen till Naprapatlandslaget - världens största naprapatkedja!

Naprapatlandslaget Stockholm Arenastaden hittar du på Evenemangsgatan 17 i Solna. Här träffar du kunniga naprapater som hjälper dig med alla tänkbara besvär från muskler och leder.

Vår vision: bäst på muskel- och ledbehandling

Redan 1998 träffades vi som grundade Naprapatlandslaget, på Scandinavian College Of Manual Medicine/Naprapathögskolan. Det vi alla hade gemensamt var att vi drömde om att hjälpa människor bli friska genom naprapati. Anledningen till att Naprapatlandslaget startades var att vi kände att det saknades en stor aktör i branschen, och bestämde oss för att grunda det som skulle bli världens största naprapatkedja. Idag har vi ett fantastiskt gäng kunniga och kompetenta naprapater som alla jobbar mot vår vision: bäst på muskel- och ledbehandling!

Vi hjälper dig med dina besvär

Hos Naprapatlandslaget Stockholm Arenastaden kan du få behandling för en rad olika besvär från muskler och leder, till exempel:

• Ont i knät
  • Ischias
  • Ont i ryggen
  • Diskbråck
  • Tennisarmbåge

Behandlingen anpassas alltid efter just dina behov och vi arbetar med flera olika metoder, som till exempel manipulation, mobilisering, triggerpunktsbehandling, massage, stretching, och akupunktur.

Hitta till oss på Naprapatlandslaget Stockholm Arenastaden

Du hittar vår mottagning på gatuplan, i gångavstånd från pendeltåget och tunnelbana. Mall of Scandinavia ligger precis mitt emot oss.

Varmt välkommen att boka tid hos Naprapatlandslaget Stockholm Arenastaden redan idag!

Informationen uppdaterades 09:38 - 20 mar, 2023

15 okt, 2020

Fick tid 45 minuter efter att jag hittade dem. Linnea var otroligt kunnig och visste precis vad hon gjorde. Hittade problemet snabbt och fixade det. Kändes så mycket bättre efter 👍

Akuta tider varje dag. Öppet vissa kvällar och helger - kontakta oss.
LÖRDAG: Naprapatlandslaget Odenplan har lördagsöppet 10:00-15:00