AVA Clinic

Västra Hamngatan 13A, Göteborg

AVA Clinic

Välkommen till AVA Clinic i Riga!

Vår klinik i Riga är en del av den internationella klinikeddjan AVA Clinic. Företaget grundades redan 1993 och sedan 2005 har vi välkomnat patienter på kliniken i Riga. AVA Clinic är specialiserat på fertilitetsbehandling och vår Riga-klinik är välrenommerad med mycket gott rykte internationellt.

Våra behandlingar

På AVA Clinic i Riga erbjuder vi bland annat hjälp inom följande områden:

• Fertilitetsutredning
  • Fertilitetsbehandling (Insemination / IVF / ICSI)
  • Manlig infertilitet
  • Äggfrysning
  • Äggdonation / Spermiedonation
  • Komplicerade graviditeter
  • Gynekologbesök
  • Preimplantatorisk Genetisk Screening (PGS)

Individuellt anpassat tillvägagångssätt

Förutom toppmodern utrustning, avancerade metoder och kompetent personal har varje läkare ett individuellt tillvägagångssätt som anpassas efter vare unikt par eller individ. Vi genomför vårt uppdrag med hög kvalitet och stor effektivitet. Våra tjänster är även kvalitetssäkrade i enlighet med europeiska kvalitetsstandarder: ISO 9001:2015.

Mycket goda resultat

Vi är kända för att uppnå mycket goda resultat vid fertilitetsbehandling. En avgörande faktor i väntan på en efterlängtad graviditet är tid och därför ligger vårt fokus på att kunna erbjuda snabba men samtidigt tillförlitliga lösningar inom fertilitetsbehandling. Vårt team arbetar mot ett enda mål: att ge nytt liv.

Varm välkommen att höra av dig till oss på AVA Clinic i Riga för att få veta vad vi kan hjälpa just dig med!

Informationen uppdaterades 11:12 - 12 okt, 2023

+371 6700 #### Visa nummer