Öppet i morgon från 08:30

Barncentrum Solna BUMM Psykisk ohälsa Hos Barn Och Unga

Solna Torg 3,SOLNA

Barncentrum Solna BUMM Psykisk ohälsa Hos Barn Och Unga

Barncentrum Solna BUMM, barn- och ungdomsmedicinsk mottagning som arbetar på uppdrag av Region Stockholm. Besöken är kostnadsfria.

Vi är ett team av specialister (barnspecialister, barnneurolog, barnendokrinolog, klinisk genetiker, barnsjuksköterskor, legitimerade barnpsykologer och undersköterskor) med mångårig erfarenhet inom barn- och ungdomsmedicin.

Vi tar emot barn för bedömningar, behandlingar och utredningar. Vi erbjuder även akuta tider, som bokas samma dag. Dessa är avsedda för barn under ett år.

På Barncentrum Solna har vi även avtal för att bedriva ADHD- utredningar och psykisk ohälsa.

Informationen uppdaterades 17:36 - 17 feb, 2021

Måndag - Torsdag : 08:15 - 12:00