Öppet, idag till 17:00

Tandreglering Solna

Krysshammarvägen 10,,SOLNA

Tandreglering Solna

Jag, Malin Vesterbacka på Tandreglering Solna, välkomnar dig, barn som vuxen. I fräscha moderna lokaler med lättillgängligt läge bedriver vi tandreglering för barn, ungdomar och vuxna. Vårt motto är hög kvalitet och personligt bemötande. Mottagningen har öppet vissa kvällstider. Mottagningen bedriver tandregleringsvård för barn och ungdomar. För att få tandreglering på landstingets bekostnad krävs först en bedömning av en urvalstandläkare. Om denne beslutar att barnet är i behov av tandreglering sänds en tandregleringscheck till barnets hemadress. Tandregleringschecken kan användas för tandregleringsvård vid valfri mottagning.

Informationen uppdaterades 17:16 - 17 feb, 2021

Måndag : 08:00 - 17:00