Laser Center

SOLNA TORG 19, Plan 7, Solna - Visa på karta

• Lördag 09:00 - 16:00 Lördagar ojämna veckor har vi stängt.

Logo Laser Center

Solna

Mitt i Solna Centrum hittar du Laser Center, en ledande aktör inom avancerad estetisk hudvård, laser och medicinska skönhetsbehandlingar. Här erbjuds ett heltäckande utbud av behandlingar där det viktigaste för oss är att du som kund alltid känner dig trygg och nöjd med både bemötande och behandlingsresultat.

Gedigen erfarenhet

Vi har varit igång sedan 2004, då Doktor Jean Hadad grundade mottagningen. Han leder fortsatt verksamheten och är medicinskt ansvarig specialistläkare för alla våra behandlingar här på kliniken. Hos oss arbetar även auktoriserade hudterapeuter och laseroperatörer som alla är experter inom sitt behandlingsområde och ständigt håller sig uppdaterade med nya behandlingar och utbildningar.

Du står i centrum

Du som kund ska alltid känna dig säker i att vi skräddarsyr behandlingen efter dina önskemål, behov och förutsättningar utifrån den helhetssyn som är central i vår verksamhetsutövning. Vi tar fullt ansvar över hela linjen, från rekommendationerna vid våra kostnadsfria konsultationer till resultaten av våra genomförda behandlingar. Hos oss är du alltid trygg.

Varmt välkommen till oss på Laser Center!

Informationen uppdaterades 30 juli 2018 av Vården.se

Behandlingar hos Laser Center

Karta - SOLNA TORG 19, Plan 7, Solna

• 14:49 - 14 sep, 2018 skrev:

Kan rekommendera Laser Center till 110 % De är proffesionella och tar inga överpriser. Har varit kund hos dem i tioårs tid och de har aldrig gjort mig besviken.

• 12:55 - 26 jul, 2018 skrev:

Ett väldigt professionellt bemötande från första stund. Både receptionisterna, teraputen och läkaren var professionella genom att de informativt och sakligt berättade om behandlingarna och allt runt omkring. Jag fick botox i pannan och genomförde hårborttagning. Båda behandlingarna har gett mycket goda resultat. Pga av att samtliga på kliniken är så oerhört trevliga och resultaten blir så bra så kommer jag definitivt att fortsätta hos dem, trots min långa resa ända från Göteborg!

• 10:07 - 23 jul, 2018 skrev:

Supernöjd med besöket i sin helhet! Alltifrån bokningen, bemötandet av de gulliga tjejerna i receptionen, till behandlingen av Dr Jean.
    Rekommenderas varmt!

• 23:24 - 22 jul, 2018 skrev:

Härlig personal som alltid får en att känna sig välkommen och omhändertagen.

• 15:46 - 20 jul, 2018 skrev:

Kan varm rekommendera detta ställe. Då jag har gått här i 8 år. Man får inte för mycket utan man blir hjälpt med att bygga upp det man har, kan inte tänka mig att gå någon annanstans .